TUTORETZA EZBERDINEN EGITURA ETA HELBURUAK:
1-Partaideak : Ikasle bat – Irakasle bat – Guraso bat
Helburua // eskola errendimendua hobetu beharra.
2-Partaideak :Ikasle bat – Psikologoa
Helburua // Arazo pertsonalak gainditzeko laguntza
3-Partaideak :Irakasle bat – Psikologoa
Helburua // Haurrekin lan egiteko aholkuak
4-Partaideak :Ikasle bat – Gusaroak – Psikologoa
Helburua // Ikaslearen gaitasun akademiko ona aztertzea
5-Partaideak :Irakasle batzuk – Zuzendaria
Helburua // Eskolako ordutegia aztertzea
6-Partaideak :Irakasle batzuk – Zuzendaria – Inspektorea
Helburua // Eskolako arautegia betetzea
Helburua // arazo pertsonalak aztertzea
8-Partaideak :Guraso batzuk – seme-alaba batzuk
Helburua // seme-alaben jarrera gurasoekin aztertzea
9-Partaideak :Ikasle bat – Zuzendaria
Helburua // Ikasleenganako errespetu falta ekiditea
10-Partaideak :Ikasle bat – Orientatzailea – Irakaslea
Helburua // Geroko ikasketen inguruan orientatzea
11-Partaideak :Begirale bat – Psikologoa
Helburua // Arazo pertsonalak aztertzea
12-Partaideak :Guraso batzuk – Irakaslea
Helburua // seme-alaben heziketa ez-formala aztertzea
Helburua // Ikasgeletako tratu txarrak aztertzea
Helburua // Ikastetze inguruan ikasleak burututako delitua
15-Partaideak :Zuzendaria – Ikasle bat – Polizia – Inspektorea
Helburua // Eskola orduan lapurreta
16-Partaideak :Zuzendaria – Beste zuzendaria
Helburua // Eskolen arteko interkanbioa prestatu
17- Partaideak :kasle bat – Beste ikasle bat
Helburua // errendimendu hobea izaten laguntzea
18-Partaideak :Ikasle batzuk – Irakasle klaustroa
Helburua // Edukien metodologia arrakastatsua sustatzea
19-Partaideak :Zuzendaria – Idazkaritza burua – Ikasle bat
Helburua // Proposamen bat aurkeztea
Helburua // Eredugarri izatea beste ikasleentzat
21-Autobuseko arduraduna – Ikasle bat – Irakaslea
Helburua // Jokabide desegokia aztertzea
22-Partaideak :Autobuseko arduraduna – Ikasle bat – Gurasoak
Helburua // Geltoki desberdinera aldatzea
23-Partaideak :Jangelako arduradunak – Irakasle batzuk – Zuzendaria
Helburua // jangelako arauak azaltzea
24-Partaideak :Jangelako arduraduna – Ikasle bat
Helburua // Dieta berezia ipintzea
25-Partaideak :Jangelako arduraduna – Ikasle bat – Gurasoak
Helburua // Alergiak azaltzea
26-Partaideak :Zuzendaria – Guraso batzuk
Helburua // Seme-alaben hezkuntza ez-formala hobetzea
27-Partaideak :Abokatua – Irakaslea
Helburua // Irakaslearen eskubideak aztertzea
Helburua // Ikaslearen eskubideak aztertzea
29-Partaideak :Abokatua – Ikaslea – Irakaslea
Helburua // Tratu txarrak aztertzea
30-Partaideak :Abokatua – Gurasoak – Seme-alaba
Helburua // Tratu txarrak aztertzea
31-Partaideak :Gurasoak – Seme-alaba – Polizia
Helburua // Salaketa jartzea
32-Partaideak :Irakasle bat – Eusko jaurlaritzako langile bat
Helburua // Gai baten inguruan aholkuak jasotzea
33-Partaideak :Guraso batzuk – Eusko jaurlaritzako langile bat
Helburua // Lege bat erreformatzea
34-Partaideak :Haurrak – Begirale bat
Helburua // Elkarbizitza oparoa sustatzea
35- Partaideak :Ikasle bat – Orientatzailea – Gurasoa
Helburua// Porroen kontsumoa ekidin
Helburua // Udalekuen arautegiak azaltzea
37-Partaideak :Zuzendaria – Begirale bat – Haur bat
Helburua // Arauak ez betetzeagatik elkarrizketa
38-Partaideak :Begirale bat – Guraso batzuk
Helburua // Begiralearen lan ona azpimarratzea
40-Partaideak :Begirale bat – Guraso batzuk – Seme-alaba
Helburua // Tratu txarren salaketa
TUTORETZEN ADIBIDEAK EBALUATZEKO ERRUBRIK-A:
Oso ongi | Ongi | Nahiko | Hobetzeko | |
Ba al dago loturaruik tutoretzetako partaideen artean? | Partaideen arteko lotura koherentea aurkeztu da. | Tutoretza bakoitzeko partaideen artean lotura dago. | Tutoretza batzuk partaideen arteko lotura adierazi dute, baina beste batzuek, ordea ez. | Ez da tutoretzako partaideen arteko loturarik aurkeztu. |
Sormena nabari da tutoretza desberdinak planteatzean? | Gizartean islatzen diren pertsonai gehienak adieraziak daude. | Tutoretza tipo diferenteak aurkeztu dira. | Tutoretza asko adierazi dira, baina batzuk errepikatzen dira. | Tutoretza tipo diferente gutxi azaldu dira, eta batzuk errepikatuak daude. |
Tutoritza kantitatea nahikoa izan ahal da? | 50 edo gehiago | 30 edo gehiago | 20 edo gehiago | 20 edo gutxiago |
Helburu eta tutoretza partaideen artean lotura zaldu da? | Helburuak oso ondo finkatu dira. | Helburu geihenak koherenteak dira. | Helburu batzuk koherenteak dira. | Ez da helburu eta tutoretza partaideen arteako loturarik adierazi. |
Gure tutoretza adibideak ebaluatzeko orduan, goikaldean diseinatu dugun errubrik taula erabiliko da. Nota erabakitzeko, hiru galdera planteatu dira, zeintzuek lau zutaberen bitartez kualifikatuko den. Gure 40 tutoretza adibideek zein kalifikazioa duten adierazteko, urdin kolorea erabili dugu.
Helburua // Porroen kontsumoa ekiditzea
No hay comentarios:
Publicar un comentario