--------------------------------------------------------------------------------

viernes, 17 de diciembre de 2010

TUTORETZA EGITURAK



TUTORETZA EZBERDINEN EGITURA ETA HELBURUAK:



1-Partaideak  : Ikasle bat – Irakasle bat – Guraso bat
Helburua // eskola errendimendua hobetu beharra.





2-Partaideak  :Ikasle bat – Psikologoa
Helburua // Arazo pertsonalak gainditzeko laguntza





3-Partaideak  :Irakasle bat – Psikologoa
Helburua // Haurrekin lan egiteko aholkuak


4-Partaideak  :Ikasle bat – Gusaroak – Psikologoa
Helburua // Ikaslearen gaitasun akademiko ona aztertzea

5-Partaideak  :Irakasle batzuk – Zuzendaria
Helburua // Eskolako ordutegia aztertzea







6-Partaideak  :Irakasle batzuk – Zuzendaria – Inspektorea
Helburua // Eskolako arautegia betetzea


7-Partaideak  :Psikologoa – orientatzailea
Helburua // arazo pertsonalak aztertzea


8-Partaideak  :Guraso batzuk – seme-alaba batzuk
Helburua // seme-alaben jarrera gurasoekin aztertzea


9-Partaideak  :Ikasle bat – Zuzendaria
Helburua // Ikasleenganako errespetu falta ekiditea







10-Partaideak  :Ikasle bat – Orientatzailea – Irakaslea
Helburua // Geroko ikasketen inguruan orientatzea


11-Partaideak  :Begirale bat – Psikologoa
Helburua // Arazo pertsonalak aztertzea

12-Partaideak  :Guraso batzuk – Irakaslea
Helburua // seme-alaben heziketa ez-formala aztertzea


13-Partaideak  :Guraso batzuk – Irakasle batzuk – Inspektorea
Helburua // Ikasgeletako tratu txarrak aztertzea






14-Partaideak  :Zuzendaria – Ikasle bat – Polizia
Helburua // Ikastetze inguruan ikasleak burututako delitua


15-Partaideak  :Zuzendaria – Ikasle bat – Polizia – Inspektorea
Helburua // Eskola orduan lapurreta




16-Partaideak  :Zuzendaria – Beste zuzendaria
Helburua // Eskolen arteko interkanbioa prestatu


17- Partaideak  :kasle bat – Beste ikasle bat
Helburua // errendimendu hobea izaten laguntzea


18-Partaideak  :Ikasle batzuk – Irakasle klaustroa
Helburua // Edukien metodologia arrakastatsua sustatzea


19-Partaideak  :Zuzendaria – Idazkaritza burua – Ikasle bat
Helburua // Proposamen bat aurkeztea


20-Partaideak  :Autobuseko arduraduna – Ikasle bat
Helburua // Eredugarri izatea beste ikasleentzat






21-Autobuseko arduraduna – Ikasle bat – Irakaslea
Helburua // Jokabide desegokia aztertzea


22-Partaideak  :Autobuseko arduraduna – Ikasle bat – Gurasoak
Helburua // Geltoki desberdinera aldatzea


23-Partaideak  :Jangelako arduradunak – Irakasle batzuk – Zuzendaria
Helburua // jangelako arauak azaltzea


24-Partaideak  :Jangelako arduraduna – Ikasle bat
Helburua // Dieta berezia ipintzea


25-Partaideak  :Jangelako arduraduna – Ikasle bat – Gurasoak
Helburua // Alergiak azaltzea


26-Partaideak  :Zuzendaria – Guraso batzuk
Helburua // Seme-alaben hezkuntza ez-formala hobetzea


27-Partaideak  :Abokatua – Irakaslea
Helburua // Irakaslearen eskubideak aztertzea


28-Partaideak  :Abokatua – Ikaslea
Helburua // Ikaslearen eskubideak aztertzea









29-Partaideak  :Abokatua – Ikaslea – Irakaslea
Helburua // Tratu txarrak aztertzea


30-Partaideak  :Abokatua – Gurasoak – Seme-alaba
Helburua // Tratu txarrak aztertzea


31-Partaideak  :Gurasoak – Seme-alaba – Polizia
Helburua // Salaketa jartzea


32-Partaideak :Irakasle bat – Eusko jaurlaritzako langile bat
Helburua // Gai baten inguruan aholkuak jasotzea


33-Partaideak  :Guraso batzuk – Eusko jaurlaritzako langile bat
Helburua // Lege bat erreformatzea


34-Partaideak  :Haurrak – Begirale bat
Helburua // Elkarbizitza oparoa sustatzea


35- Partaideak  :Ikasle bat – Orientatzailea – Gurasoa
Helburua// Porroen kontsumoa ekidin



36-Partaideak  :Begiraleak – Koordinatzailea
Helburua // Udalekuen arautegiak azaltzea


37-Partaideak  :Zuzendaria – Begirale bat – Haur bat
Helburua // Arauak ez betetzeagatik elkarrizketa


38-Partaideak  :Begirale bat – Guraso batzuk
Helburua // Begiralearen lan ona azpimarratzea

40-Partaideak  :Begirale bat – Guraso batzuk – Seme-alaba
Helburua // Tratu txarren salaketa


 


 

TUTORETZEN ADIBIDEAK EBALUATZEKO ERRUBRIK-A:


Oso ongiOngiNahikoHobetzeko
Ba al dago loturaruik tutoretzetako partaideen artean?Partaideen arteko lotura koherentea aurkeztu da.Tutoretza bakoitzeko partaideen artean lotura dago.Tutoretza batzuk partaideen arteko lotura adierazi dute, baina beste batzuek, ordea ez.Ez da tutoretzako partaideen arteko loturarik aurkeztu.
Sormena nabari da tutoretza desberdinak planteatzean?Gizartean islatzen diren pertsonai gehienak adieraziak daude.Tutoretza tipo diferenteak aurkeztu dira.Tutoretza asko adierazi dira, baina batzuk errepikatzen dira.Tutoretza tipo diferente gutxi azaldu dira, eta batzuk errepikatuak daude.
Tutoritza kantitatea nahikoa izan ahal da?50 edo gehiago30 edo gehiago20 edo gehiago20 edo gutxiago
Helburu eta tutoretza partaideen artean lotura zaldu da?Helburuak oso ondo finkatu dira.Helburu geihenak koherenteak dira.Helburu batzuk koherenteak dira.Ez da helburu eta tutoretza partaideen arteako loturarik adierazi.



Gure tutoretza adibideak ebaluatzeko orduan, goikaldean diseinatu dugun errubrik taula erabiliko da. Nota erabakitzeko, hiru galdera planteatu dira, zeintzuek lau zutaberen bitartez kualifikatuko den. Gure 40 tutoretza adibideek zein kalifikazioa duten adierazteko, urdin kolorea erabili dugu.


















Helburua // Porroen kontsumoa ekiditzea

No hay comentarios:

Publicar un comentario