--------------------------------------------------------------------------------

viernes, 26 de noviembre de 2010

Nola bideratzen da hezkuntza sexuala zure etxean? Zein da zure gurasoen jarrera gai horrekiko?


Opuseko ikasleari galdera .
Fernando , Erain-eko 19 urteko ikasle oia
Etxean normalean ez da sexuz Hitz egiten , ahala ere nire gurasoak ez dira beste batzuk izan daitezkenerainoko kontserbadoreak es naute kontrolatzen , nere veste lagun batzuei pasatzen zaien bezala , hori bai erligiosoak dira eta gai honetarako , “arau” zorrotzak ditugu . nire gurasoek pentsatzen dute , beraiek bezala erligioan oinarritutako bizitza jarraitu behar dudala , hau da ezkondu arte sexua ezin dudala praktikatu , naiz eta nere ustez jakin badakiten praktikatu dudala ala ere gai hauek ez dira komentatzen , ezkutatu eta tabu moduan tratatzen dira etxean.
Ahala ere nik sexu bizitza badaukat ,hamalau urte nituenetik Donostian  gauean ateratzen naiz eta neskekin ibiltzen naiz , hori bai ez dut gurasoekin komentatzen eta neska etxera eramatearena guztiz ezinezkoa da. Horrez gain esan liteke nire adineko beste edozein gazte baten bizitza dut  , kuadrilla normala dut non denak ez dugun familia tradicionalista.
Erantzun honekin ondorioztatu dezkegu , opuseko ikasleekiko ditugun aurreiritziak kasu askotan exageratuak direla eta naiz eta familia tradizionalagoa izan , ez direla beren gurasoen berdinak izan behar , besteok gure gurasoak bezala izan ez gaitezkeen bezala.

No hay comentarios:

Publicar un comentario